آیا این پست را از یک دستگاه تلفن همراه می خوانید؟ من مطمئن هستم ، با توجه به اینکه 80٪ کاربران اینترنت تلفن هوشمند دارند.

بازاریابان و مصرف کنندگان خدمات وب خود را از طریق تلفن همراه آغاز می کنند. به ویژه بازاریابان دیجیتال از اجرای کمپین های تلفن همراه بسیار هیجان زده هستند ، زیرا آنها می دانند که کاربران موبایل خریداران با انگیزه هستند.

به گفته Salesforce ، " 68٪ شرکت ها  بازاریابی موبایل را در استراتژی کلی بازاریابی خود ادغام کرده اند."

هرچه زودتر شروع به تماس با آنها کنید و مشکلات آنها را حل کنید ، نتایج بیشتری در تجارت خود کسب خواهید کرد.

مخفی نیست که ایجاد یک تجارت آنلاین موفق  چالش هایی دارد. یکی از این موارد دانستن نحوه تعامل با مشتریان بالقوه در سیستم عامل ها و دستگاه های مختلف است .

نه تنها بهترین نتیجه را از تلفن همراه خواهید گرفت ، بلکه درک خوب نحوه عملکرد بازاریابی موبایل شما را در کنترل کامل بازاریابی خود قرار می دهد.

بگذارید با یک تعریف سریع شروع کنم.

 

بازاریابی موبایل چیست؟

آندریاس کاپلان  بازاریابی موبایل را چنین تعریف می کند:

"هر فعالیت بازاریابی از طریق یک شبکه فراگیر که مصرف کنندگان به طور مداوم با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه شخصی به آن متصل می شوند ، انجام می شود."

ویکی پدیا  آن را به عنوان " بازاریابی در دستگاه همراه یا با آن" تعریف می کند.

مارگارت روس  آن را چنین تعریف می کند:

"به عنوان یک فعالیت تبلیغاتی طراحی شده برای تحویل به تلفن های همراه ، تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های دستی ، معمولاً به عنوان یک م aلفه از یک کمپین چند کانال."

من آن را به عنوان بازاریابی برای کاربران تلفن همراه تعریف می کنم .

What-is-Mobile-Marketing.jpg

تلفن های همراه در حال تغییر نحوه ارتباط مخاطبان و مشتریان با برند شما هستند. افراد از طریق تلفن های خود به وب سایت شما مراجعه می کنند ، ایمیل های شما را در تلفن های هوشمند باز می کنند و از طریق تلفن های خود از فروشگاه شما خرید می کنند.

قرار دادن مشاغل خود  در جایی که مشتریان هستند - در حال حرکت - چیزی است که در مورد بازاریابی تلفن همراه انجام می شود. هر برنامه بازاریابی امروز که بازاریابی موبایلی را نادیده بگیرد ، یک برنامه ناموفق است.

image00.jpg

 

تاریخچه مختصری از بازاریابی موبایل

تاریخچه بازاریابی تلفن همراه  به زمانی بازمی گردد که اولین پیام کوتاه و کد کوتاه تلفن همراه تجاری در سال 2003 راه اندازی شد .

پونتیاک و نایک  دو مارکی بودند که در سال 2005 کمپین های پیامکی را راه اندازی کردند. این زمانی بود که هر دو مارک فهمیدند آینده بازاریابی موبایل است زیرا مردم دیوانه تلفن های همراه بودند.

43

 

image09.jpg

تا سال 2013 ، اندروید و iOS بر بازار تسلط یافته بودند و این زمانی است که برنامه ها محبوب می شوند و تلفن های هوشمند جای تلفن های همراه سنتی را می گیرند.

تا سال 2014 ، تعداد  کاربران تلفن همراه بیش از تعداد کاربران رایانه بود و افراد از طریق تلفن های خود به اینترنت دسترسی داشتند.

امروزه 89٪ از وقت تلفن همراه  صرف برنامه ها می شود در حالیکه 11٪ باقیمانده به وب سایت ها اختصاص می یابد. این دلیل شماره یک است که 71٪ بازاریابان می گویند بازاریابی موبایل در تجارت آنها مهم است ، در حالی که 68٪ مارک ها بازاریابی موبایل را در استراتژی کلی بازاریابی خود ادغام کرده اند.

مارک هایی که فاقد استراتژی بازاریابی موبایل هستند باید در استراتژی بازاریابی خود تجدید نظر کنند ، زیرا همه این برندها در هر ثانیه مشتری خود را از دست می دهند .

image10.jpg

 

چرا بازاریابی موبایل؟

چرا امروزه بازاریابی از طریق موبایل اینقدر مهم است؟ ممکن است شما کاملاً آگاه نباشید ، اما بیایید برخی از دلایل توجه غیرمستقیم به آن را بررسی کنیم:

تصویر 40

اما این همه ماجرا نیست. یک کاربر متوسط ​​تلفن همراه روزانه 90 دقیقه  روی تلفن خود می گذراند ، در حالی که مصرف کنندگان آمریکایی روزانه 220 دقیقه  در تلفن خود صرف می کنند. این زمان متوسط ​​هر روز در حال افزایش است.

image02.png

هیچ راه آسان تری برای دستیابی به مصرف کنندگان وجود ندارد. به شرط داشتن استراتژی جامع بازاریابی از طریق تلفن همراه ، می توانید در هر مکان و هر زمان به آنها دسترسی پیدا کنید.

بازاریابی موبایل به جایی می رسد که سایر کانال های بازاریابی به سادگی از آن استفاده نمی کنند. بنابراین می توانید به یک ایده برنامه جدید برسید .

2) شخصی: تلفن همراه وسیله شخصی است. طبق یک تحقیق تحقیقاتی ، 91٪ از کاربران  تلفن همراه در طول روز تلفن خود را در یک بازه قرار می دهند.

هنگامی که از طریق تلفن همراه با مصرف کنندگان خود ارتباط برقرار می کنید ، نام تجاری شما در همان دسته دوستان و خانواده کاربر قرار می گیرد.

افراد بهتر با مارک هایی ارتباط برقرار می کنند که ارتباط یک به یک با آنها برقرار می کنند و چیزی بهتر از تلفن همراه برای ایجاد این ارتباط شخصی وجود ندارد.

3) فوری: اگر مجبور باشید بلافاصله برای مشتریان خود پیامی ارسال کنید ، چه رسانه ای را انتخاب می کنید؟

تحقیقات  نشان می دهد 90٪ پیامک ها در کمتر از سه دقیقه خوانده می شوند ، در حالی که در مطالعه دیگری نشان داده شده است که پیامک ها 98٪ سرعت باز دارند .<

نکاتی هوشمندانه برای بهترین نتیجه از بازاریابی پیامکی.

با هشدارها و اعلان های پیامکی با مشتریان خود به روز شوید

راهنمای بازاریابی پیامکی برای نمایندگی های اتومبیل

تلفن ,، ,بازاریابی ,های ,موبایل ,یک ,تلفن همراه ,بازاریابی موبایل ,از طریق ,تلفن های ,می کنند ,استراتژی بازاریابی موبایل ,برای بازاریابی موبایل ,بازاریابی موبایل تعریف ,بازاریابی موبایل تدوین

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آموزش طراحی کارت ویزیت UPDATE MAGAZINE فایل های علمی Helen and I بیان شیک فود قفل دیجیتال | قفل هوشمند | قفل الکترونیکی نوشتن پایان نامه ناگزیر از هجرت یونیت دندانپزشکی