پیامک معاملاتی به پیامک هایی که شرکت ها برای مشتریان خود ارسال می کنند و اطلاعات مورد نیاز برای استفاده از محصول یا خدمات آنها را ارائه می دهند ، گفته می شود. نمونه هایی از پیام های متنی معاملاتی که اغلب از طریق یک شرکت پیام کوتاه ارسال می شوند ، شامل موارد مربوط به صورت حساب مشتری و مانده حساب ، تأیید سفارش ، ارسال ، ردیابی و تحویل اطلاعات یا پیام های حاوی پیوندهایی است که مشتریان را قادر به بازنشانی رمز عبور می کنند.

 

مزایای پیامک برای ارسال اطلاعات معامله

ارسال اطلاعات معاملاتی از طریق پیام کوتاه به مشتریان به جای روش های سنتی مانند تلفن ، نامه یا ایمیل ، مزایای بسیاری دارد

این پلت فرم ارتباطی انتخابی برای مصرف کنندگان است:   یک تحقیق هریس نظرسنجی نشان داد که 64٪ از بزرگسالان آمریکایی با پیام کوتاه می گویند که تعامل با شرکت ها را از طریق پیام کوتاه ترجیح می دهند تا تلفن. این تعداد برای بزرگسالان تا 34 سال به 76 درصد افزایش یافت. پیام کوتاه یک کانال غیر سرزده است ، به گیرندگان اجازه می دهد اطلاعات را به موقع دریافت و هضم کنند. با این حال ، 95٪ پیام های متنی پیام کوتاه در واقع در عرض 5 دقیقه از دریافت آنها باز می شوند.

کارایی -   با استفاده از نرم افزار مدرن پیام کوتاه ، تنظیم پیام کوتاه برای معاملات نسبتاً سریع و آسان است. پس از تأسیس ، حداقل نیروی انسانی مورد نیاز است ، که شرکت ها را قادر می سازد منابع خود را به سایر حوزه های تجاری هدایت کنند. 

کارایی -   بیش از 98٪ پیام های متنی باز می شوند. این امر باعث می شود پیام کوتاه متنی به موثرترین سیستم برای برقراری ارتباط با مشتریان تبدیل شود. این امر به ویژه هنگام ارسال اطلاعات مهم معامله مهم است.

سرعت  - پیامک برای معاملات معمولاً به زمان حساس است ، بنابراین استفاده از بستری که امکان ارسال و دریافت سریع اطلاعات را برای مشاغل فراهم می کند ضروری می کند. پیامک های معاملاتی توسط عوامل محرک فعال شده و پیام ها می توانند تقریباً فوری برای مشتریها ارسال شوند. علاوه بر این ، 95 درصد پیام های متنی در عرض چند دقیقه از دریافت آنها باز می شود و به مشتریان امکان می دهد بلافاصله پاسخ دهند.

راحتی   - 90٪ بزرگسالان تلفن همراه خود را همیشه در دست دارند. برخلاف ایمیل ، ارسال و دریافت پیام برای مشتریان در هر زمان از روز آسان است - نه فقط زمانی که آنها مقابل کامپیوتر نشسته اند یا برای برقراری تماس تلفنی در دسترس هستند. این باعث می شود پیام کوتاه یک کانال بسیار مناسب برای برقراری ارتباط معاملات باشد.

نکاتی هوشمندانه برای بهترین نتیجه از بازاریابی پیامکی.

با هشدارها و اعلان های پیامکی با مشتریان خود به روز شوید

راهنمای بازاریابی پیامکی برای نمایندگی های اتومبیل

پیام ,، ,های ,کوتاه ,کند ,ها ,پیام کوتاه ,پیام های ,های متنی ,از طریق ,را به ,برای برقراری ارتباط

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها